Bi-anne benim de sol kasık ve bacağıma doğru batan bir ağrı vardı, dediğiniz gibi oturduğum yerden kalkıp ilk adım attığımda bir batma topallama oluyordu; doktorum rahim büyüyor ve bebek baskı yapıyor ağrılar normal dedi.bebeğimin pozisyonu da makat geliş duruyor poposuyla kasıklara baskı yapıyor arada bundan da birkaç gün süren ağrım oluyor. bel ağrıları ve kaburga ağrısı da var malesef.ben magnezyuma başladım belki doktorunuz önerebilir, birde hamile yastığından destek alıyorum uyurken :)