ruveyda14 merhaba canım ben ilk test yapınca çift çizgi sonra kan 419 çıktı ama kese gözükmedi 2 gün bekletti beni daha sonra gittim 2100 gözüktü ama yine kesem gözükmedi ultrason da daha sonra bana alttan bakmak istedi ve o zaman gözüktü . Ben çok erken 4 5 haftalıkken öğrenmiştim o yüzden gözükmüyor. Normalde 6 7 haftalıkken gözüküyor ultrason da