Kizlar bugun benim 32 haftam oldu. Ve calisamaz raporu alicaktim izne ayrilmak icin fakat doktor randevum çarşamba günü bende hem bugun hem çarşamba gitmek istemedim acikcasi. Carsamba 32+5 olcak. Bu 5 gun icin calisabilir raporu almama gerek var mi acaba ? Bide zaten pandemi dolayisiyla kçö olarak gözüküyorum.