Merhaba anneler
salı günü hastaneye gittiğim de bebeğim 33 hafta 3 günlüktü ve ilk nst ye girdiğimiz gündü sancılarım oluyordu nst de sancım çok çıktı doktorum dikkat etmezsem erken doğum olabilir sancıların çok yüksek dedi yeni ev aldık ve taşındık pazar günü o yüzden taşınmaydı ev işiydi derken yordum baya kendimi salı günü iğne yazdı doktor oldum sancıları o gün için hafifletti ama genel olarak gün içinde sancım ve ağrım oluyor doğum için daha çok erken Bilgi verir misiniz benim gibi böyle bir durum yaşayıp 40 haftayı ya da 38 Li haftaları görenleriniz oldu mu