Kızlar happy kids yazdm pek yanıt alamadım.
bebeğim 10 günlük dün öğlenden sonra 4 de bi uyumaya başladı 3 saat sonra kıvranmayla uyandı ama gözünü açmadı emzirdim emerken uyudu sonra zar zor uyandırmaya çalışıp emzirdim gece 11 de emzirdim yatırdım gece 2 bucukta inleme sesiyle uyandım uykusunda inliyodu ateşini ölçtüm 38.3 çıktı halsizlikte var tabi göğüs ucumu tutmaya mecali yok yavrumun, hemen hastaneye gittim kan aldılar idrar torbasını doldurmayı bekliyorum doktor enfeksiyon olabilir dedi anne sütünün susuzluğu yetersiz olabilir dedi sonuçları bekliyorum ama korkuyorum çok halsiz yatıyo yanımda