YazeeL Şeker yüklemesini 27+5 te yapılsa sorun olur mu kızlar 24-28 haftalar arası yapılması gerekiyormuş sanırım son anlarına denk gelmiş olacak bi sıkıntı oluru mu
YazeeL Cinarinannesii_ teşekkür ederim bugüne randevu almıştım aslında tetenoz aşısıyla çakışacak o yüzden haftaya ertelemek zorunda kaldım geçmi olur diye de korkmuştum çok saolun