Kizlar merhaba, 4.5 aylık bir kızım var. Nasıl olduğunu anlamadım bebeğim grip oldu. Gözleri kızarıyor yasariyor. Burnu akıyor. Hiriltisi var. Ama ateşi falan yok emmesi hareketleri de normal. Pandemiden dolayı ne dışarı çıkıyoruz ne de eve birini alıyoruz ama. Yine hasta oldu :( doktoru ile görüştüm bir şey yapma dedi emzir dedi ama gözlerinden şıpır şıpır yaş akıyor. Var mı oneriniz 🥺