Esosun Ayyy burnum tıkalı etlerim acıyooorr 😭 kızlar var mı öneriniz evde ne yapayım ilaçsız çabuk atlatayım uyuyamıyorum bile kas acısından
ZeyHus33 Esosun bende bugun biraz isal olmusum azda migdem blanyor gibi hissediyorum napcam bilmiyorm 1 aydır da bebek İcin kontrole gitmiyorum ayın 19unda randevum
Kesosmom Esosun canım şöyle sıcak bi duşun altına gir iyice etlerin yumuşasın sıcak bişeler de kaynat çık sıkıca giyin iç onu sıcak yatağın altına gir bi terle parol al bi tanede inşş iyi gelir duş bana çok iyi gelir bu şekilde olunca
Btky Esosun Geçmiş olsun canım aynı durumdan şuan bende dertliyim.. Ya tıkaniyo ya bi anda nezle gibi burnum gözüm akmaya başlıyor.. Bende serkulajliyim ancak ılık duş alabiliyoruz malesef çok sıcak ortamlar bize göre değil.. Bende sıcak su yapıyorum buharını içime cekiyorum o iyi geliyor.. Yada kekik çayı kaynatıyorum onun buharını içime cekiyorum çok rahat oluyo.. deneyebilirsin.. Çok geçmiş olsun..
Esosun ZeyHus33 ay yürürken bile böyleyim yaa inş covid değilimdir 🤷🏼♀️ Telefonla uğraşırken bile yoruluyorum ay 😣
Esosun Kesosmom yaa çok teşekkür ederim girerim ama serklajlıyım düşük tehlikem var sıcak duş sıkıntı yapar mı bilmiyorum 🤷🏼♀️
ahsnkrmz Esosun En önemli şey bol bol yatıp dinlenmen.Zencefil,bal,limon karışımı içmiştim.Bir de ıhlamur.2 hafta öncesine kadar bende öyleydim.Çok geçmiş olsun🙏🏻
Esosun ahsnkrmz yaa çok zor bişey insanın hiç zaten kalkası gelmiyor 🙏🏼 Dinleniyorum ama dediğin karışımları da yapıcam teşekkür ederim 😊🙏🏼
Busra34ybg Esosun bol meyveli ıhlamur çayı yap içine limon sık günde 2 fincandan fazla tüketme ama tavuk suyuna sarımsaklı bi çorba yapıp içebilirsin bende aynı öyle hissediyordum bu şekilde aksama kadar toparladım kendimi tavsiye ederim
Tugceonur Busra34ybg bitki çaylarını kullanmak riskli değil mi doktorum bana öyle demişti ben mi yanlış biliyorum
Tugceonur Esosun ılık bir duşa gir bol c vitaminli taze sıkılmış meyvelerden bir karışım içerisine biraz ceviz ve bal ohhh birde ayaklarına patik giy üstüne yelek giy yatağında terlemeye bak hasta olmamaya çalışmalıyız doktorum bebeğin kilo alımı duruyor demişti bende şuan hastayım cok kötü 28+4 haftalığız bizde 🌸
Esosun Tugceonur ay canım geçmiş olsun sana da. Teeledim yattım şu saate kadar daha iyiyim bu vücut acımalarım falan geçmiş pamuk olmuşum😅
Busra34ybg Tugceonur 12. Haftadan sonra dozunda ıhlamur tüketmek zararsız canım ben doktora sorarak tüketiyorum zaten günde en fazla 2 fincan fazla tüketmemek gerekiyor 27. Haftadayım 12. Haftadan beri içiyorum haftada 2 3 kere
Mucizeeemmmmmm Esosun corona olmuş olmayasııın? Kimisinin sadece başı ağrıyor corona testi pozitif çıkıyor. Bal, zencefil , süt 3 nü karıştır iç canım çok iyi geliyor doktorum önermişti bana
Esosun Mucizeeemmmmmm ya korona da olmam için sebep yok aslında ama düşünmüyor da seğilim😅 bu saate kada yattım terleyince kendime gelmişim ama karışımı da içicem mutlaka 👍🏼🙏🏼 Teşekkür ederim canım
Mucizeeemmmmmm Esosun ne demek canım şifa olsun corona olsan bile hastaneye gitsen bişe değişmez ki canım hamilelere ilaç vermiyorlar ben corona atlattım doktorum dediğin karışımdan içtim bol bol meyve yedim rabbime bin şükürler olsun ki bişe olmadı