Herkese merhaba. Bende bebeğime 38+2 de kavuştum. Aslında planli bir sezeryan olucaktı 15/01′de ama kızım erken geldi.
12.01 Salı günü sanki hissettim ben bugün doğuruyorum diye, hatta eşimi bile erken çağırdım. Akşam üstüne doğru karnım taş gibi oldu hemen doktorumu aradim, en yakın bir hastaneye gidip NTS girmemi istedi. Gittiğimde sancilarim vardı, ama ben öyle aşırı hissetmedim. Evdeyken sadece sirtimin altindan belime ve kasiklarima vuran bir agri hissediyordum. Sonra hemen sonucu doktora gönderip, eve çantamı almaya geldik. Doğum yapacagim hastaneye doğru yola çıktık. Doğuma hazırlık tahlillerim yapıldı.
Doğum haneye girdim, spinal anestezi iğnem yapıldı, inanin damar yolu daha çok acıyor. Ardından belimden iğne yapıldıktan sonra bir sıcaklık hissettim bacaklarıma doğru, hemen uyuşuyorsunuz zaten. Beni yatırdılar, kollarımı bağladılar hazırladılar. Sadece dokunmalari hissediyorsunuz. Biraz da bebek çıktiktan sonra miğde bulantısı yaşıyorsunuz Başka herhangi bir acı soz konusu değil. 23.10′da doguma girdim, 23.20 de bebeğim dünyaya geldi🎀💜 Hiç korkmayın, gerçekten Hiç korkucak bir durum değil.
Allah herkesi sağ sağlım, sağlıkla bebeğine kavuştursun 💟