meral9494 Adetime henüz 9 gün var ve kahverengi akıntı ve pembe akıntı. 15 gun sonra 2.ci adet olacağım Sizce enfeksiyon belirtisi olabilir mi? Ya da yerlesme kanaması
Gizmolata meral9494 yumurtlama kanaması olabilir.internetten bir bakın acaba benziyor mu? Kadınların hayatlarında bikaç kere karşılaşabilcekleri bir durum, ben yaşamıştım çok korkmuştum ne alaka bu diye oluk oluk değil leke ve silince geliyor.
meral9494 Gizmolata evet benim de bu şekilde bahsettiğiniz gibi sadece peçeteye geliyor. Ama iste diğer ay da böyle gelip adet olmuştum o yüzden de bilemiyorum ki