kubradambasan 39+5teyim tüm gun boyunca vajinamda şiddetli agri hissediyorum ve hic bir sekilde gecmiyor. Bununla ilgili bilginiz var mi?
SelinztrkYaman Aysegulunlu pamuksekerinannesi bende yaşıyorum o sancıyı sorunun cevabını bekliyorum bende
Kivanclimerve Bende ilk gebeligimde doguma 1 gun kala o agriyi asiri derece yasadim bebek kanala girmeye calisiyormus giremiyormus meger gece boyu ne agri cektim
kubradambasan Kivanclimerve oturup kalkamıyorum hala bebek yerlesmeye mi caliyor o zaman bugün yarin gelir mi benimki 😊