Budika Sizde de yorum yazdığınızda veya forumda dolaşırken oppss bir şeyler yanlış gitti lütfen sonra tekrar deneyin! Sorunu oluyor mu? Kaç gündür bu sorunla karşılaşıyorum.Uygulamanın sahipleri burdaysa bu yazımı görebilir mi ?
Bahar2622 Budika Canımız annemiz konu ile ilgili gerekli çalışmalar yapılıyor. En kısa zamanda bu sorun giderilecektir.💜
Yenianneadayi2208 Budika malesef bu aralar sık sık olmaya başladı.Ana sayfada post başlıklarına bakarken bile oluyor , sırf bu yüzden direk forumdan çıktığımda oluyor.Can sıkıcı 🤷🏻♀️ @adm
haziranin25i Kenzimahfi geceleri genelde her forum çalışma yapar ama biz hamileler az buçuk denge oranımız sastigi için ne zaman girip çıktığımız belli olmadığından çalışma saatlerine denk geliyor olabiliriz 🤫