1prensesannesi MinaBuga doktoruna sor canım ama bence tutmamalisin çünkü ilk üç ay bebek gelişimi için çok önemli 😬
EzgiGizemzerOuz Bence de tutmamakta fayda var ilk 3 ay riskli bir dönem zaten. dinimiz bile müsade ediyor nasılsa 🙂 ama mide bulantın tansiyonun falan iyiyse tutabilirsin tabi kimseyi ilgilendirmez
Elifnaz Ben tutuyorum ve doktura bugun gittim hersey normal dedi bosuna milleti korkutuyunz eger cok rahatsz ve bitkinsen tutma canim ama rabbimun verdiği emanet o koruyor besliyor karnimzda onun orucmu cocuga zarar yanlis dusunce bunu bilsn herkes
Kelebek1 Yakınımda oruç tutanlardan dinlediğim kadarıyla bebek beslenmiyor maalesef aç kaldığın için yediklerin sadece anneye gidiyor ilk 3 ay organlar oluştuğu için riske atmamak lazım