Z-K Merhaba anneler 26+1 haftadayım bebeğimin hareketleri bir günü bir gününe tutmuyor 3 gündür ve genelde hep rahimde hareketleri kızım olucak Rabbimin izniyle 🤲🏻 Benim gibi olan anneler varmı ? Hareketlerinin düzensizliğinden korkmalımıyım
ymc0355 Z-K biz de yarın 30 haftalık olucaz hala daha bir gün çok hareketli bir gün çok uslu canını sıkma canım 😇
MervErdo Benim de öyle bazen aşırı hareketli ki o ğünler genelde babasının evde olduğu zamanlar 😂 bazen de gündüz hiç hareketi olmuyo gece yatmadan bi iki beni gıdıklayıp kalıyo az da olsa hareketi varsa endişelenmeyin
Z-K MervErdo teşekkür ederim 😊 Rabbim zamanında sağlıcakla evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻
Z-K ymc0355 cevapladığınız için teşekkür ederim , ilk hamileliklerde tecrübesiz olunca en ufacık bişeyi insan kafasına takmadan düşünmeden edemiyor 🤲🏻🤭
ymc0355 Z-K evet ilk hamileliklerde öyle oluyor benim de öyle haftalar geçtikçe demekki öyle oluyormuş diyor insan 😇 ilk olduğu için midir yoksa kız olduğu için midir bilmiyorum hareketleri düzene girmiş değil hala 😇 minicik canları var yoruluyorlar
ymc0355 Bademmmm yemekten sonra sol tarafa yatıp 10 defa atınca problem yok diyor çoğu uzman ama bebekten bebeğe göre de değişiyor bazı bebekler hamilelik sürecinde hep sakin olabiliyor gün içinde en az 10 defa hafif de olsa hissedilmeli genelde yemeklerden sonra kızım çok oynuyor ama bir gün çok vuruyorsa diğer gün o kadar hafif atıyor ki hissedilmesi çok zor oluyor
T_nisaa ymc0355 ya ben de bişey sormak istiyorum iki bebeği olan annelere ikinci bebeğime 19 haftalık hamileyim birkaç kez hissettim oda bir hafta önce güçlü tekmelerdi devamı gelmedi merak ediyorum normal mı acaba hiç hareket yok şimdi gece uyurken oluyorsa bilmiyorum 😿
Z-K ymc0355 benimde kızım olucak Rabbimin izniyle 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 Bazen günler çok hareketli bazı günler daha az hareketli , Sağlıkla gelsinlerde Allahımın izniyle 🤲🏻🤲🏻🤲🏻💕