BebegimleYeniHayat_34 burcumelis 29+5 olduk bizde yıkadım eşyalarını oğlumun kurudular yarın başlıyorum ütülemeye sonra da çanta İnşaAllah 🥰🤍allahım hepimizin yar ve yardımcısı olsun
Biyolog-anne Hayat1234 30+2 hazırlıklarımız bitti sayılır sadece isimli bir hastane çıkışı yaptırmak istiyorum onu ayarladıktan sonra bavula yerleştircem ve günleri hatta saatleri saycaz oğlumla 🥰🥰
Adonis01 Hayat1234 30+2 ve daha hiçbir hazırlığa başlamadım . Çalıştığım için de ekstra yorgun hissediyorum kendimi , nasıl olacak bilmiyorum 😐