Efepelin zaten ıkısıyle tek cıkmıycagın ıcın iki arabayı tek kullanmazsın ayrıca canım zaten yaza doğru oğlun 2 yaşına doğru gelıyor yürüme aşamaları dıger bebegın kullanır arabayı eşinle veya yakınınla çıkarsanda oğlun yorulursa bebek arabasına koyarsın kızını kanguruya koyarsın gerek yok bence 😉