Bmom Kızlar benim 2 ay olucak yakında kontrole gitmedim doktorum detaylı usg den sonra gel dedi anca randevu bulabildim çok uzun zaman oldu gibi hissediyorum problem olsa farkeder miydim hisseder mıydım artık meraklanmaya başladım
_glc1991 Bmom normalde 3haftada bir çağırıyordu doktrum ama bu sefer 6hafta oldu gidicem önümüzdeki hafta
Astadavistabeybi Bmom canım randevu bulamadığım zaman sabah erkenden gidiyorum ben haftamı geciktirmemek için ki son muayenelerim kaldı . Bence çok ihmal etmeyin birşey olacağından değilde bebeğin kilo alımına suyuna bakıyorlar hep
1anne- Bmom kaç haftalık oldunuz? Benim de 8-9 hafta gitmediğim oldu 17. Haftadan 26. Haftaya kadar gitmemiştim çok şükür bi sorun olmadı ama son haftalarda gitmek önemli suyunu takip ediyorlar bebeğin
Bmom Astadavistabeybi canım ben doktorumdan sıkıntı yaşamıyorum detaylı için bulamadim randevu doktorumun önerdiği yerden o yüzden onu bekliyorum o sırada doktorumda izne çıktı