Sırf şu kilo muhabbetleri yüzünden uygulamayı silesim geliyor. Ne sen sor ne ben söyleyeyim 😀
Ciddi anlamda psikoloji bozan bir soru. Ben çok kilo aldım ve her tartıya çıktığımda ağlıyorum bence birbirimizin psikolojisini bozmayalım. Bi de bence bu tarz sorulara normalde 10 kilo aldığı halde 4 kilo aldım yazanlar var.