Zeynep kamil hastanesinde mecburi sezaryan olacağım orada yapan memnun kalan varmı ? 8 haftamız kaldı hep oraya gittim kontrole doktoruma güveniyorum lakin son zamanlarda tv de çıkan bebek kaçırma olayları kafama takıldı özele maddi durumum yok gidemem.