afrasil Defnederen hoşbuldum canım valla bende öyle uykum gelsin diye vakit geçiriyorum bebek isteyenleri okudum simdi sıra annelerin gün odasinda 😀😀
_imra_1213 Valla canım makarna çekti kalktım pişirdim yedim, şimdi tekrar yattım 😃😃 varmı benim gibi usenmeyen
Anneeoluyorumm Erken uyuyabildiğim gece yok zaten 🤭 ilk 3 ay böyle olunca da son 3 ay vay halime diyorum şimdiden