Besolaraa Melikezey benim gebeliğimin 22 haftasında başladı sağ bacağımı atamıyor haldeydim doktorum günde 3 kez minoset içebilirsin dedi minoset çok rahatlattı doktorunuza danışmanızı tavsiye ederim
Sen1meleksin Melikezey benim belimin sol kısmı ağrıdı 30. Haftadan 33 e kadar sonra sağ bacağım diz kapağı kısmı ağrımaya başladı ve yürürken aksıyorum çok şükür belim gecti bol yürüyüş yaptım o üç hafta şuan iyiyim bacağımda hala ağrıyor geçmiyor sanırım son aylar olası şeyler yarın doktora gideceğim soracağım bi
Melikezey Birde bende rahim kısalığı var bu bebeğimde 1 aydr yatıyrm ve progestan kullanıyorum o yüzden korktum ağırınca
kaganmetahan 32+2 yım bende benimde bu hafta belimde ve kasıklarımda ağrı oluyor dinlenince geçiyor gibi oluyor
Sen1meleksin Melikezey ben geri bulamadım nereye yazacağımı iyi ki yazdınız teşekkür ederim sürekli aklımdaydı. Gittim bugün belimin ağrısını ve bacagımı söyledim o da sordu yürüdüğünde ve iş gördüğünde ağrıyor ama yattıgında geciyorsa normal hamileliktendir ama yatıp dinlendiğin halde geçmiyor yatarken de ağrıyor olsaydı o kötü dedi
sinmuslu merhabalar ben de ciddi anlamda bel ağrısı yaşadım ama yoga ve yürüyüş yaparak ciddi azalma gördüm. yoga ile belimin açıldığını ve rahatladığını fark ettikçe yaptım ve çok şükür ağrılarım geçti🙏🏻 oyüzden mutlaka spor yapın derim.
Buketkucuk Melikezey son haftalarda bel ve bacak krampları oluyormuş bildiğim kadarıyla canım ılık duş, hafif masaj iyi gelebilir belki