Rabiatekdemir Arkadaşlar 1 ay kaldı Doğuma fakat kızım için güzel anlamlı bi isim bulamadık. Önerilerinize ihtiyacım var.
Serifekeles Rabiatekdemir bende koyayım kizima adaş adaş büyüsünler 😊 adıyla yaşasın inşallah canım rabbim kucağina versin sağlıklica
Elizan28 Benim kızımın adi ELİZAN olucak Rabbim izin verirse,anlamıda; uzaktan duyulan ezan sesi demek 😊