Benim 4.30 du bana bile ilaç vermediler 7 haftalıktım. Kadin dogumcum sınırda dedi bekleyelim bir ay daha dedi. Dahiliyeci verecekti. Sonra kendiliginden once 3.70 e sonra 2.70 e düstü. Dahiliyeci de şaşırdı ilaçsız hamileyken artması lazimdi diye. Bence ictigim vitaminlerin de etkisi oldu. Cünkü tiroid demir eksikligi vs olunca da artıyor. Ben demire multivifamine baslayınca o da düsmeye basladı