Zehra86 MaysaBade evet kızım ikizler ve aşırı enerjik ama çokta sevimli her ortamda ilgi odağı olur şuan 5 yaşında birde yaşından olgun hareketleri var
Deletedmom27 MaysaBade ben eşim ve kızım koçuz..ikizlerle hiç anlaşamıyoruz eşimle ben..ama gel gör ki oğlan ikizler adayı😅hayret ve merakla bekliyorum işin sonu ne olur🤷🏻♀️😅
MaysaBade ikinciannelikseruveni demeyin bazen inş 7 gün erken gelirde Anası gibi boğa olur diye dua ediyorum 😅
N_A_Z_L_I_M Eşim ikizler ,oğlum ikizler ,18+3günlük hamileyim bu ogluşta ikizler 3 ikizlerle nasıl başa çıkarım bilmiyorum Kesinlikle değişkenler anları anlarını tutmuyor 🙄
meliha_gizem Bu ikizlere karşı ön yargı nedir anlamış değilim sanki öcü bir burç😁 bir ikizler olarak söylüyorum. Zekidir çabuk kavrar çift karakterli falan değiliz. Çift ruhluyuz desek daha doğru nir an kahkaha atarsak 2dk sonra ağlayabiliriz. Çok eğlenceliyizdir. Pratik zekası çok iyidir. Bence bebeğiniz ikizler oluyorsa sevinmeniz lazım. Tabi yükselen burcuda önemli. Güneş burcu herşey değil. Doğum saati o an ki gezegen konumlarıda herşeyi etkiliyor…
Oziozi MaysaBade biz 😊Allah nasıp ederse 😌yasıcaz görecegız her burcun kendıne gore artısı eksısı vardır … ama ben balık gıbı de görmedım duygusal ve çok anlayıslıdır ılımlıdır guzel kalplıdır eşim 💜 kızımızda ıkızler olsun 🧿
Ebru5555 MaysaBade 😂eşim ikizler kızımda ikizler olursa vayy Halime 🤷♀️😂🥰sağlıcakla kucağımıza alalım nasipse ❤️