midekoruyucu benim olaydan haberim yok ama sunu bilmelisinki o Anne de Hamile .. ve istedigini sorabilir. Burda böyle bir Post açıp onu aşaglamaya ne gerek var , Korkmus sormus belliki öantıklı yada mantıksız ne fark eder? oku gec bu kadar basit. Böyle post lar acarken hic mi düsünmüyorsunuz acaba görür de üzülür diye. İnsanların vebaline girmeyin hic tanımadıgınız insanları üzmeyin zaten hepimiz hassas bir dönemdeyiz. Size de katılıp sizinşe bu dalga gecmeyi uzatanlarada üzülüyorum sizede. keske ugrasacak baska bisey bulasnız da burda insanların actıgı postlarla dalga gecmeseniz. allah kimseyi bu durumlara düsürmesin. gün gelir baskalarının cok sacma buldugu bir soruyu siz sormak zorunda kalırsınız. belkide o anne daha önce bir bebegini kaybetti ve o yüzden bukadar korkusu var. biraz anlayıs gösterin. hic olmassa görüp gecin.