Svmm0707 4 sene önce doğum yaptım ama hiç sormadık ama sancı odasına yanına birini aliyolar istediğin zaman . Zaten belli bir santim açılma olmadan da doğuma almadıkları için son ana kadar yanında eşini alırlar. Tek doğum yaparken yanında olmaz en fazla