Ayfer2525 bende kullandım 4 5 ay kadar çok zor bi ilaç alışana kadar ishal baş dönmesi mide bulantısı yapıyor sonra geçiyor yumurtlatma özelliği var ama herkesde aynı etkiyi vermiyor pkoların insilün direnci oluyor dengeye soksun diye benim şekerimi çok düşürmüştü bu seferde hipoglisemi sınırındaydım bıraktım pko çikolatayı şekeri tatlıyı çok seviyor onla besleniyor onları azaltmakta buldum faydayı ve şunu anladım pelvik kasları eğzersizleri pkoya çok iyi geliyor hergün yapın