Beyzaeyza hiç kendimi kısmıyorum aslında canım normal yemeklerimi kahvaltımı her zamanki gibi yapıyorum ama çok kilo almadım nedense karnım yok gibi çevremdekiler nasıl hamilesin diyorlar eşim bile biraz daha büyük olması gerekmiyor mu karnının diyor 😊galiba iç karnım geniş