Sesame3 Arkadaşlar ileri derece miyoplularda ıkınmanın problem çıkarabileceğini söylemişti bir doktor bana. Kendimi normal doğuma hazırlıyorum fakat bebeğimi riske atmak istemiyorum. Bu konuda bilgisi veya deneyimi olan varsa paylaşabilir mi?
Hareketvakti Didemf sizinde benimki gibi aslında ama ben cesaret edemiyorum sizce denemeli miyim 😕 siz nasıl karar verdiniz
Didemf Hareketvakti göz doktoruna muayene oldum herhangi bi sorun görmedi kadın doğum doktorumda onay verdi
Hareketvakti Didemf göz doktoruna bende gittim şuan için sorun yok ama riskli dedi doğum doktorları da hemen sezaryen ol diyor zaten çok arada kaldım 🥲