Hatice4446 benim hep kanamalıydı. Rahimde kanama alanım vardı, kahve akıntı ve kahve kanama olarak devam ediyordu. Dün kanama alanı tamamen kaybolmuş dedi doktorum. Ama pazartesiden beri aktif kanamam var. Ve bir pedi dolduruyor saat başı değiştiriyorum. Doktor muayenede birşey yok kanama alanı yok dedi ama bende bilemiyorum. Şuan hala devam ediyor aktif olarak😔