Himom tansiyonunu takip etmen gerekiyor. 20. Haftadan sonra gebelik zehirlenmesi olabiliyor ve bunların belirtisi Protein kaçagı , yüksek tansiyon falan. hafta sonu na denk gelmesi götü olmus ama kendini iyi hissetmessen hastaneye git muhtemelen yatış verip takip etmek isterler. Lütfen ihmal etme