Busevedat0120 38+4 olduk yürürken kasık agrısı ve baskı hissi dışında bişeyim yok sizde durumlar nedir??
MH4225 Busevedat0120 aynı haftadayız bende 38+4 teyim bebek kanala yerleşmemiş be sancım var nede kasık ağrım yada baskı hissi ne zaman gelicek bilmiyorum
Zeynohebun BN de 38.6 bekleme deyim doktorun iki gün sonra olacak dedi bebeğim kendini sıkıyor bu gece hayırdır inşallah 🙌🏻
Mirzaninannesi Zeynohebun inşallah hayırlı bir doğum yaparsın kazasız belasız olsun bizimkide Haziran’da inşaallah
Mirzaninannesi Leylayunus valla bacım ben o suni sancıyı Sabah 11 gece 2.30 a kadar çektim gerçekten insan kafayı yiyor yani bu bir gerçek ne yalan söyleyeyim
Zumrammm Bende 38.2 sabahları kalkerken kasık agrım oluyor onun dışında belirti yok doktorum 39 haftanda gel nts bağlayalım alttan baklm dedi ama yine bu şekilde olursa 40 beklerim 🤔🤷♀️
Gokceeebade Zumrammm bende 38+3 teyim bende de kasık ağrısı haricinde hiç bi belirtim yok. Çok nazlı çıktılar cidden ocak bebekleri🤦🏻♀️🤷🏻♀️
LarisaAlbayrak Busevedat0120 biz bugün 38 olduk hiç bişey yok😁 ters dönmüş tosbağa gibi yataktan kalkamıyorum sadece başka sorun yok 🤣🤣🤣
NurSema01 Busevedat0120 38+5 yeri rahat o yüzden bi belirti vermiyor 😂 geçen haftalarda yalancı sancıları çok çektim şimdi sessiz sedasız gün geçiriyoruz 😂
Zeynohebun Busevedat0120 Banada 4 günde bir kontrol deidi 4 defa öst öste gittim dun gittim 16 ocak doğum dedi hala tık yok olmasa hine gurundedi🤦🏻🤷🏻
Nurr89 Busevedat0120 38+5 olduk bizde 2 cm acilmam var ama beklemedeyiz onun dışında baskı arada oluyor.. ilk oğlum 38+6 da gelmişti abisinin yolundan gitse de gelse paşam 😊
Busevedat0120 Nurr89 37+2 de rahmin dönmemiş dedi bebegin başı dogum pozisyonunda ama kanala inmemiş dedi doktorum sancın da yok dedi 38 de gel dedi Bi degişme yok bende o yüzden gitmedim