Dukuko İyi geceler kızlar, 25+2 günlük hamileyim alt kısmımda bazen aşırı bazen hafif ağrı baskı oluyor özellikle idrar sonrası daha yoğun oluyor sanki? Yaşayanlar var mı bu normal mi yoksa hastaneye gitmeli miyim?
NefesDeniz Dukuko Bende 24.haftadayım kasıklarımda çok oluyor ağrı vajinaya doğru doktoruma msj attım dün rahim büyüdüğü için normal endişe etme dedi minoset al takip et aşırı şiddetlenirse ara dedi. Allahım hepimizi korusun
Krtkn Merhabalar bende de bebek büyüdükçe oluyordu. Sanki göbeğinin altındaki kısım geriliyor sağ ve sol kasıklarım dolu gibi doktora gittiğimde idrar yolu enfeksiyon olabilir dedi. Birde rahim büyüdükçe bağlar açıyor. 20 haftalığa gidiyorum bende :) bir doktora gözükmekte fayda var diye düşünüyorum
Nurrrr94 Krtkn ben de 19 um aynı agrılar ilişki sonrası ve bazen idrar yaparken oluyor doktoruma bugün söyledim enfesiyon rastlanmadı bu donemde vajinada şişme ve yapıda değişiklik oluyormıs rahatlatmak için krem verdi
sumeyye8aslan Krtkn aynı sorunları yaşıyorum enfeksiyon olabilir dedi dr idrar verdim bugün sonuçlara gittim temiz bişey yok dedi ama ağrı hâlâ devam ediyor anlamadim
sumeyye8aslan Nurrrr94 aynenn bak benmde ilişki sonrası ağrı oluyor idrar sonrasında da idrara çıkmamış gibi ama enfeksiyon da yok
Nurrrr94 sumeyye8aslan doktorum bana bi fitil de verdi 3 gün kullan sonra bırak toparlar akıntısında azaltır o kremi de zorlandığın zaman kullan dedi bakalım deneyeceğim
sumeyye8aslan Nurrrr94 Ben bi kullandm fitil ama o zman sadece akinti ve kötü koku için kullandım şimdi ağrı var akıntı farklı sanki tuvaletini minnacik altına kaçırmış gibi önceki gibi kıvamlı akıntı değil
Dukuko Doktoruma muayene oldum idrar tahlili de verdim enfeksiyon yok rahim ağzı kapalı her şey normal… Magnezyum günde 2 kez aldı şimdi daha iyiyim ağrılar azaldı.