Budika canım bozma moralini. Ben şuan 23+4 haftalığım ve 58 kilo ile hamile kaldım, şimdi ise 68 kiloyum yani daha şimdiden 10 kilo aldım. Öyle moralim bozuluyor ki, kaç gündür düşünüyorum. Belkide bu kadar çok düşünmekten bebeğimi de kendimi de strese sokuyorum. Ben kendime en fazla 15 kilo alacağım diye hedef koymuşken daha şimdiden 10 kiloyu nasıl aldım hiç bilmiyorum. Çok fazla hamur işi yemem. Toplasan şu 6 aylık hamilelik serüvenimde 3-4 kez tatlı yedim. Fakat gel gör ki bir şekilde aldım o kiloları. Tek tesellim dışarıdan kilomu hiç belli etmiyorum. Ne gıdığım var ne sarkan kollarım, baldırlarımda çok fazla genişlemedi. Kocaman bir hamile karnım var ama iç karnım dar olduğu için dedi doktorum. Zaten balık etliyim, öyle aşırı zayıf çıtıpıtı olmadım hiçbir zaman ama insan ister istemez düşünüyor nasıl durduracağım bu kilo almayı diye. Bebeğimin kilosu çok iyiymiş Allah’ıma bin şükür. Hep beslendiğim gibi normal şekilde besleniyorken aldım o 10 kiloyu, eğer yemeden kısarsam bebeğimin kilosu geriler diye de korkuyorum. Doğumdan sonra vermeye çalışacağım artık korse falan kullanacağım yapacak bir şeyim yok. Elimden geldiğince yürüyüşe falan çıkıyorum. Şimdi ekmeği kestim yediğim de sadece kepekli ya da tam buğdaylı yiyorum. Hamur işini bıraktım çook canım çekerse yerim ama daha çekmedi. Tatlıyı elimden geldiğince yemeyeceğim zaten çok düşkün biri değilim tatlıya. Abur cuburu hiç yememeye çalışacağım ama canım çekerse de nefsimi ne kadar körüklerim bilemem. Pirinç pilavı yerine bulgur pilavı yiyeceğim zaten pirinç pilavından daha çok seviyorum. Makarna da yemeyeceğim elimden geldiğince. Başka da yapabilecek birşeyim yok. Mümkün olduğunca sebze yemeği yemeye çalış sende. Bebişlerimizin getirisi bu ne yapalım, onlar için herşeye değer. Kokularını bi alalım hiç derdimiz kalmayacak..doğumdan sonra veririz inşallah