ikierkekannesi0408 Kızlar bebeğim gündüzleri nerdeyse hiç oynamıyo ama gece sabaha kadar tepiniyo içimde😂Sizce doğduktan sonra da mı böyle olur yoksa tersine döner mi🙂
44Queen ikierkekannesi0408 gündüz hareket Halinde olduğunuz için sallantı bebeğe uyku yapıyor gece de durağan olduğunuz için hareketleniyor gece gündüz kavramını bilmediği için doğduktan sonra da geceleri hep uyanıyor o kavramı anlaması da doğumdan sonra 1 ayı buluyor o yüzden gündüzlerin gündüz olduğunu evin ışığından anlaması gerek bu şekil yani 🥰