Benimde ikinci hamileliğim. Benimde genital bölgede sağ tarafta oluşmuş. Ama bende ağrı acı falan yoktu şişkinlik vardi sadece. Doktora gittiğimde muayene etti bu doğumdan sonra geçer bir problem olmaz dedi. Bende başka birşeyden şüphelendim açıkçası çünkü varış bende hiç yoktu. İçim rahatladı ama