Ozlemyeni Bugun folik asit aldim ki hatirlamiyorum.her gun evdeyiz gunler birbirine girdi.ikinci dozu almak zararli olur mu.napim? İcmesem olur mu bi gun?
Gulfeem Ozlemyeni aynısı banada oluyor icmiyorum o yuzden bir günden bişey olmaz. Alarm kuruyorum artık oyle cözdün🤓
058elf Ozlemyeni bir günden bi şey olmaz benimde unuttuğm zamanlar oluyodu şimdide kan ilacı kullanıyorm iki gündür içmemişim bugün hatırladım
yildizfero01 Ozlemyeni içtiğiniz de ilac kartonuna yazin tarihi ben kan sulandirici hapı içiyorum hergun kartona tarih yazıyorum böylelikle şüpheye dusmuyorum
birmelekannesi_ 058elf benim kan ilacim bitti nerdeyse 3 haftadir kullanmiyorum kontrole gitmedigim icin yenisinide almadim bi sorun olur mu ki
Ozlemyeni 058elf ay kafa mi kaliyo ya bi suru seyle ugrasiyosun hamilesin diye bi ton test bi ton sey
058elf birmelekannesi_ 3 hafta uzun bi süre olmuş canım doktor bana doğuma kadar kullanmam gerektiğini söyledi ben bittikçe sağlıkocağına gidip yazdırıyorum ilacı sende öyle yap ihmal etme
Eminik Folikasiti unutup iki kere içmiştim dr sordum birşey olmaz dedi fazlası idrarla atılıyorr dedi
Ozlemyeni Eminik yildizfero01 Mlsa2530 ozanmincim Esryzr ben aylar oncesinden kullanmaya basladim folik asiti.her an hamile kalcam diye.o zamanlar hic unutmuyodum kullaniyodum.simdi unuttum icip icmedgimi🤦♀️ Uygulama indirdim bi tane.ictikce isaretliycem
Mlsa2530 Ozlemyeni içmeyin bence bir defa dan bişey olmaz ama fazlasını alman dokunur belki bende de vitaminleri falan hatırlamadığım oluyor içip içmediğimi içmemeyi seçiyorum
ozanmincim Ozlemyeni lütfen unutmayın folik asidi önemsememiştim bende bebekte bi açıklık kalmasın diye içmeniz gerekiyor Allah korusun 🤲🏻
Esryzr Ozlemyeni bana doktorum günde 2 tane vermişti. İçmiş olsan bile 2.ye almanda sıkıntı olmaz bence içmemiş olmandan daha iyidir diye düşünüyorum 🤷🏻♀️
ozanmincim Ozlemyeni aylar öncesinden kullanılması gerekiyor evet ben de öyle yapmalıydım.şimdi zaten unutsanızda problem olacağını düşünmüyorum artık düzenli içmişsiniz.aman iki defa içmektense iyi yapmışsınız içmemişsiniz.ben de tlf alarm kurdum
Hafise Ozlemyeni ben kutuyu saydım başladıgım gün le sayısı tutuyo mu diye 😁 başladıgın günü hatırlıyosan say anlarsın