rumeysa-96 canım konuyla alakası yok ama denk geldi sormak istiyorum, o ilacı bende kullandım dün ilk defa, ve içerken dudağıma değdi bütün dudağım önce limon yemişim gibi ekşimsi oldu sonra acı biber yemişim gibi yandı. Doktora sordum kullanma daha dedi bıraktım başka ilaca başladım bugün ama merak ettiğim şey şu hatta dün post açtım 2 arkadaş daha kullanıyormuş onlarda öyle bi etki yapmamış sizde herhangi bi etkisi oldu mu bana olan gibi 😬