25moonlight-2021 Hanımlar sizinde meme ucunuzda beyaz kabuk var mı süt kanallarını kapatıyor mu acaba çok merak ediyorum
Merve10090 25moonlight-2021 bendede oluyor. Beyaz kabul gibi. Alıyorum atıyorum. Ama göğüslerle fazla oynamayın.. erken doğumu tetikliyor diye okudum bir yerde.. bu yüzden çokta ellemek istemiyorum.. 🤷🏻♀️ 24 + 4 olduk bugün oğlumla
Sena_35 25moonlight-2021 benim ilk gebeliğimde olmuştu doğuma yakin bende bilmiyordum kir mi ne diyodum alıp atıyodum sonradan öğrendim aslında ellememk gerekiyormuş süt kanalları aciliyormus onlar üretiyormus doktoruma söylemiştim kaldırma kalsın demisti 🤣 şaşırmıştım hatta
Merve10090 25moonlight-2021 acımıyor.. zaten neredeyse dışına kadar çıkmış oluyor. Tırnağımla az ellediğim zaman parmağıma geliyor zaten. Çok dipte değil kabuklar. Ama beyaz beyaz arada tekrarlıyor :))
Pembedenkiiz Bendede çok oluyor 39. Haftamdayım en büyük hobim kabukları soymak 🙈😂 ama benim artık kabuklar sarı renk almaya başladı sanırım sütüm geliyor onlar kabuk yapıyor
25moonlight-2021 Merve10090 benim ki gayet yapışık duruyo ayrılmak istemiyor. Ayy siz söylerken bile memitoşumun ucu acıdı okurken 😂😂😂😂
Merve10090 Vscomedya benide.. herkes son 3 ayda çok kilo alırsın diyor.. bebek o zaman çok büyüyecekmiş
Vscomedya Merve10090 ben çoook oldu keseli tam buğday ekmeği yiyorum yersem. 2,25 su içiyorum alıyorum yine ama eskisi kadar değil. Bide beni paletli gıda çikolata çok aldırdı yarım kilo çikolata yiyordum resmen