Denizzz88 Anne18 trendyolda var bi 6 parçalık genelde yorumlara herkes çok küçük ama bebek için ideal falan yazmış ondan almayı düşünüyorum
maybeoneday Anne18 İnstagramda hangi anneyi takip ettiysem hepsi o 6 parçalı setten almış bende kararsız kaldım alıp almamak konusunda daha sonra minik hurç aldım bence daha kullanışlı ve sonrasındada kullanırım
Mcakir Anne18 kilitli buz dolabı poşeti kullandım. Hem üzerine içindekileri yazabiliyorum hem de içi görünüyor 😊 Bavulu siz hazırlıcaksınız ama refakatçi kullanıyor olucak sürekli . Pratik bişi tercih edin 😊
maybeoneday Anne18 madame cocoda pahalı olabilir normal bi bir milyoncudan alabilirsin tabi ki tercih meselesi ama aynı işi görücek 😊 ben 8,5 tl aldım bu arada
Gizemli213 Trendyoldan o 6 lı parça olandan aldım çok kullanışlı çok begendim sonrada kullanılır bence fiyatıda gayet iyi
Gizemli213 Anne18 ben 24 tl ye 2 set aldım biri mavi biri pembe indirşmde idi bebegin eşyalarına 6 tanesi yetti arttı bile boy boy zaten maviyi ogluma aldım 3 yaşında oglum var
Mcakir Anne18 evet koroplastın büyük boyundan aldım 😊 evde de küçük boyu vardı. Çok düzenli oldu valizim. 😊 a101 den almıştım
Sevgiinur Anne18 ben kilit poşet tercih ettim 3 takım 1 karışık yedek yaptım bebek için evimiz uzak ne olur ne olmaz diye elimizin altında kalsın lazım olur belki diye
tarcinli_kurabiye Anne18 Valiz kullanışlı değil bence eğil içinden al ayrıca hurç yerine kilitli poşet tavsiye ediyorum