Merhaba arkadaşlar sizde bu haftalarda benzer şikayetler yaşıyomusunuz arada bi ateş basması kalpte çarpıntı nefes daralması gibi bu normalmi acaba kan hacmi arttıkça kalbin işlevi arttıkça olur diye internette doktoruma sorucam yarın yine tabiki ama sizlere de sormak istedim