Merhaba kızlar bugun detaylı ultrason vardı.hersey normal cok sukur ama doktor sag bobregını goremedıgını soyledı.kucuktur sonradan olusabılır belki baska organın arkasında gorunmeyebılır falan dedı 25. Haftada tekrar kontrole cagırdı. Basına Boyle bısey gelen var mı sonradan gorulebılır mı gercekten.