Arkadaşlar ikiz gebelik yaşıyorum ve daha önce 3 düşüğüm olmuştu. Hamileliğin genel olarak çok rahat geçti şükür ama son 3 4 gündür vajinanın hemen üstü göbek deliğini altında şiddetli bir baskı ya da acı hissediyorum. Son iki haftadır da çok fazla akıntı var kokusuz… Bunlar serklaj olmamı gerektirecek belirtiler mi 🤢