Kuzeyufuk Kızlar iyi akşamlar göğsümün ucunda sarı sarı kurumuş bişeyler var hep süt gelme vs deniyor ya bu sarı gelen süt mü oluyor herkes ellemeyin diyor ucu kurumuş gibi bende dokunmadım hiç krem sürmem sorun olur mu
Bebek-geliyor Kuzeyufuk benimde oluyor ucunda kuruyor hep. benim 17. Haftada damlıyordu ucundan baya geliyordu şimdi azaldı. Haftamdayım hep oluyor ucunu sıkmak vs erken doğum riskiymiş ellememeliymiş ama ucunda kuruması da göğüs ucumu kurutuyor arada krem sürmeyi düşünüyorum.