MerveBostann Canım 10 haftalık hamileyken bende de o durum oldu ki halaaa var. O zaman antibiyotik kullanmıştım bende başta korktum 🤷 Sonra kullandım. Çünkü bebeğe enfeksiyon dahada zarar veriyor 🤦 Bu enfeksiyon olayı hep var bende malesef ne yaparsam yapayım geçmiyor. Sana tavsiyelerim bol su iç, pamuklu iç çamaşırı giy ve 2 kere degistir, ve asla kimyasal kullanma bikini bölgene 🤦