Merhaba sevgili anneler benim doğuştan beynimde anakroid kist var ve bu bana normalde de çok baş ağrısı yapıyordu ama doktorlar hayatımı etkilemeyeceği için alma gereği duymadılar. Şu an 18 haftalık hamileyim hamileliğimin başından beri baş ağrılarım çok şiddetli ve sık oluyor doktoruma söyledim nörolojiye görün belki hormonlardan büyümüştür dedi ama randevu bulamadım bir türlü ben de size bir sormak istedim belki böyle bir duruma yaşayan vardır aranızda fikir vermek istersiniz diye. Uzun oldu kusura bakmayın 😊