Gulsum1205 Merhaba arkadaşlar 2 gündr kızım fazla hareket etmiyor daha çok sertleşiryor bi tarafa doğru kasılıryor öncesinde akşamları kıpır kıpır di şimdi neden böle oldu anlamdm sizinkilerde mi böle
Ebrukarali Benimde öyle oldu 33.2 deyim önceden daha hareketliydi şimdi sadece kasılma gibi itme gibi oluyor hareketleri azalmadı yeri daraldı minnakların korkma doktora gittim herşey yolunda dedi banada
Gulsum1205 Ebrukarali hm anldm teşekkürler bnde yeni gitim pazartesi bi sknti yoktu o zmn Lar gayet hareketliydi doktor da takip et hareketleri dedi bundan sorma dedi ondan bnde endiselendm böle olnca
Paula Bebekler büyüdüğü için amniyon sıvısı azalıyor. Ve eskisi kadar hareket edeceği alan olmuyor. Az ama güçlü hareket ediyorlarmış büyüdükçe..