sue92 Yalancı sancı sanırım. Benim de 34’te başladı. 2 haftadır oluyor. Bugün doktoruma da sordum ve normal dedi. Sıklaşırsa, belli aralıklarla düzenli olarak gelirse dikkate alıyoruz dedi👍🏻 Bebişin yeri daraldı artık, hareketleri sert hissediyoruz.