Edatalha Kızlar bugün kontrolüm vardı 37 haftalığım ve 1,5 cm acılmam varmış bu haftalarda olupta açılması baslayan var mı acaba
Kubraekn Edatalha evet canım 37+5 te 3 cm açılmam vardı ve git gide devam etti açılmam sancı hissetmiyodum ama açılmam devam ediyodu 38+0 da doğurdum😍
Evaask Edatalha ben 37+4 üm bayadır sancım var ama o kadar sancıya açılmam Yok. Yarın kontrolüm var inşallah açılmam olmustur
BurcuSiratas Edatalha Kubraekn kızlar peki açılma olduğunda bebek kanala girmiş oluyor mu yoksa kanala girmeden de mi açılma olabiliyor?
Evaask Kubraekn ne güzel ya. Benim de 37+4 sancım 3-4 haftadır var. Geçen hafta 80-100 de düzenli sancım vardı ama hiç açılma Yok yarın kontrol bar bakalım oldu mu biraz 😊
Edatalha Kubraekn bende hissetmiyorum suan için sancı napıcağımı bilemedim ikinci bebeğim bu bu gidişle bayramdan önce gelir o zaman benimki de ☺
Edatalha Zeysamim ben hep daha var diye bekliyodum şok oldum bugün ikinciler erkrn geliyo diyolardı inanmamıştım
Evaask Kubraekn bende başından beri hep hareketliyim aslında hiç öyle yatmadım yani herşeyimi kendım yaptım ev işi alışveriş felan ama tık Yok sancı bar açılma yok
Evaask Edatalha daha var da ben bekleyemiyorm ki. Hem ağrılar sancılar. Hem uykusuzluk. Sürekli krem yağ kullandığım halde çatlayan ve deli gibi kaşınan karnım 😭
Kubraekn Evaask herkesinki bir olmuyo demekki canım hurma ye bol bol, bide ben meryemanaeli otunu suya koydurttum doğuma giderken o yüzdende olabilir
Kubraekn BurcuSiratas kanala girmedende açılma olabiliyo canım 8 cm açılmam olduğunda bile tam girmemişti kanala, açılma oldukça yolu bulup ilerliyo bebek
mom44 Edatalha ay sorma bizde çok sevindik 22 den beri doğum pozisyonunfa 35 36 da kanala indi hemde baya aşağıda ama yok 39 hafta 2 gün oldu doktor bugğn gelmezse 41 de suni deneriz dedi 1.5 cm normalmiş 4 cm olunca doğhm başlarmıs