Didem34 Kızlar sol kolum uyusuyor acıyor birde sag bacagım sanki kramp gibi kalcamın tam alt tarafı sızlıyor cekilme gibi oluyor 28+0 ız yasayan var mı neden oluyor ?
BusrAlpay_34 Didem34 ayyy aynen bnde de oluyo kollarım uyuşuyor ellerim uyuşuyor sebebini bnde bılmıyırm normalmiş hamilelikte ama
Elifbc Didem34 magnezyum eksikliğinden kaynaklanıyordur doktorunuza söyleyin magnezyum takviyesi verir sonrasında geçiyor.
Bebek-geliyor Didem34 tansiyondan da olabilir magnezyum eksikliğinden de doktorunuza danışmalısınız. benimde ellerim hep uyuşuyor😞
gozdeuzun Didem34 asla değil, bende de var, gebelik ilerledikçe ağrısı ve hissizliği artıyor ama doğumdan sonra geçeceğini söyledi doktorum, gebelikte görülebilen birşeymiş endişe etmeyin,
Bebek-geliyor Didem34 bana magnezyumu 3 kere içebilirsin çok olursa dedi ayrıca takviye bir magnezyum ilacı daha verdi ama kullanmadım. süt içemediğim için daha çok oluyormuş ama doktorunuza danışın belki farklıdır sizde ki 🤷♀️
Didem34 Bebek-geliyor valla benmki agızda emmeli günde 1 al dedi 🥺 belkide yetmiyordur. 2 ye cıkaraym mı dedm yeternce ilac iciyorsn cok nadir alırsan 2 kere al hergün degil dedi
Bebek-geliyor Didem34 önereceği başka takviyeler olabilir umarım geçer ama bende ellerimi yumruk yapamıyorum hep uyuşuk oluyor sürekli 😞
Dgt55 Kızlar ilk gebeliğimde inanılmaz bir uyuşma yaşadım o kadar çoktu ki artık bıçak çatal kaşık tutamaz hale gelmiştim özellikle son zamanlarda hep ellerimi kestim uyuşukluk ve hissizlik olduğu için ama sonra doğum yaptım ertesi gün mucizevi bir şekilde hiç birşey kalmamıştı. Doğumdan birkaç ay sonra tekrar başladı ama gebelikteki kadar olmadı hiç üstünden 5 sene geçti şimdi yine hamileyim ve yine aşırı derecede başladı yani demem o ki doğum yapınca bir nebze geçiyor ama malesef tam anlamıyla bitmiyor sabahları ellerim yokmuş gibi kalkıyorum Allah kimseye vermesin umarım sizin olmaz
Didem34 Dgt55 hadi ya kötü olmusss insallah geçer cnm ya benim o kdr ilerlemedi sükür ama ilerleyedebilr korkuyorm.demekki son aylar daha zorluyor 😓😓
Didem34 gozdeuzun öyle mi canmm cok sagol icimi rahatlattn Allah razıolsn❤️ Umarm ilerlemez hepimize sifa olur bacagımada giriyor benim siyatik tarzı sanki böyle bi an üst baldırıma bi uyusma sıkısma geciyor gene devam ediyor. Son aylar zorluycak sanırm😑
Arslaninannesi Gebeliğe bağlı canım benimde sağ elimde var bazen iki üç parmak bazen komple elim ve kolum doktorla paylaştım gebeliğe bağlı sinir sıkışması karpal tünel sendromu yani herhangi bi vitamin eksikliğinden değil dedi bazılarında doğum sonrası geçiyormus bazılarında doğumdan bikac ay sonra bazılarında kalıcı bende gorucem geçici mi kalıcı mı rahatsız edici bişey maalesef